Rozhovor s provozovatelem bufetů na zimním stadionu
Z jakého důvodu jste se rozhodli zúčastnit výběrového řízení na provoz bufetů?
"Tak to je jednoduché, dlouhodobě jsme fanoušky zlínského hokeje, kde jsme navštěvovali téměř každé utkání po dobu několika let. Když jsme se z webu dozvěděli o vyhlášení výběrového řízení, okamžitě nám tato výzva přišla zajímavá natolik, že jsme se ji zúčastnili."
Jak jste se s tím vypořádali?
"Základní myšlenkou byla dlouhodobější spolupráce s hokejovým klubem a na jejímž základě jsme schopni investovat do prostoru bufetů ZS nemalé finanční prostředky. Nejvíce viditelná je proměna hlavního bufetu, který je nyní důstojně převlečen do barev klubu. Velkou novinkou je umístění nového prodejního místa v zadní části ZS, za sektorem domácích fanoušků, kde jsou tři nová obslužní místa. Dále na exponovaná utkání, jako jsou například utkání s brněnskou Kometou, je přistaven výčepní stánek s pivem u pravého hlavního vchodu a výčepní stan u levého hlavního vchodu."
A nyní je již připraven pro fanoušky pohodlný servis?
"Rezervy samozřejmě stále jsou a snažíme se aby s každým utkáním to bylo lepší. Obsluha je sehranější, fanoušci si zvykají na nová prodejní místa, což znamená celkově rychlejší obsloužení. Zároveň jsme v původních bufetech renovovali výčepní zařízení tak, aby byla výkonnější. Každopádně stále nastává situace, kdy se na konci třetiny odehraje v ochozech rozhodnutí fanoušků, kam právě půjdou a kde si koupí ten svůj oblíbený nápoj, nebo dají něco k jídlu. A na nás je splnit jim maximum tak, aby utkání sledovali spokojeni a to je naší prioritou."
Celkovou šíři sortimentu jste nějakým způsobem upravovali?
"Spíše bych zmínil, že jsme sortiment nijak nezeštíhlili. Samozřejmě, že každé prodejní místo má svá specifika. Například výdejní místa pod tribunami jsou natolik malá, že je zde možný minimální pohyb a prodej pouze "ořezaného" sortimentu. Naopak hlavní bufet je od prvních utkání upraven tak, že z obou výdejních míst je možné nově obsloužit diváky kompletním sortimentem. Co je však důležité, že ceny veškerého sortimentu zůstali jako v minulé sezoně a bez ohledu na výši investic do prodejních míst. Zároveň jsem zachovali tradiční udírnu při levém vchodu na ZS. Prodej na extraligových utkání má však také svá pravidla, která každoročně stanovuje organizace BPA sport marketing. Mezi tato pravidla například patří prodej pouze jedné značky piva v prostorách ZS, stejně tak konkrétních nápojů. Aniž bychom porušili smluvní podmínky se těmto pravidlům prostě nevyhneme. Podobné je to s legislativou České republiky, která zakazuje prodej tvrdého alkoholu na veřejných sportovních akcích pod vysokými pokutami. Tímto bychom mohli sice nepřímo, ale přesto ohrozit i hokejový klub."
Plánujete další novinky?
"Některých novinek, jako například prodej sezonních nápojů a akčních cen na běžně prodávané produkty si návštěvníci mohli všimnout. Každopádně vnímáme provoz bufetů na ZS jako službu všem návštěvníkům, jejichž komfort chceme zvyšovat."
Co vzkážete závěrem zlínským fanouškům?
"Všichni bychom se nejraději dívali na hokej co nejdéle! Proto přejeme úspěšnou sezonu bez zranění pro hokejisty a plnou příjemných zážitků pro fanoušky!"
Děkujeme za rozhovor.